Všeobecné obchodní podmínky

Aby to mohla být win-win spolupráce. 🤗

ZÁKLADNÍ ÚDAJE:

Zuzana Roubíčková

IČO: 21589887

Adresa: Štanderova 869/2, Praha 9-Letňany

Podnikatel je zapsán v živnostenském rejstříku.

Nejsem plátce DPH.

E-mail: zuza@ilustrujeme.cz

1 Úvodní ustanovení

1.1 Tyto všeobecné obchodní podmínky (dále jen “VOP”) platí pro služby lektorky a ilustrátorky Zuzy Ro, uzavřené s klientem prostřednictvím prostředků komunikace na dálku přes rozhraní webových stránek prodávající www.ilustrujeme.cz nebo prostřednictvím e-mailu mezi lektorkou a klientem.

1.2 Tyto obchodní podmínky blíže vymezují a upřesňují práva a povinnosti klientů a lektorky, kterým je podnikající fyzická osoba. V otázkách neupravených kupní smlouvou a těmito obchodními podmínkami se tento vztah řídí občanským zákoníkem a právními předpisy na ochranu spotřebitele. Ustanovení obchodních podmínek jsou nedílnou součástí kupní smlouvy.

1.3 Tyto obchodní podmínky jsou uvedeny na webových stránkách lektorky a platí pro prodej produktů a služeb prodávající na webových stránkách www.ilustrujeme.cz.

2 Objednávka

2.1 On-line výuka bude poskytnuta v termínu, který bude vypsán na stránkách www.ilustrujeme.cz a klient se na tento termín závazně přihlásí. Případně v termínu, na kterém se lektorka a klient vzájemně dohodnou. Nedohodneme-li se na termínu, má lektorka i klient právo od smlouvy odstoupit. Některé kurzy jsou klientům přístupné a k dispozici do 24 hodin od uhrazení částky na faktuře - u těchto kurzů platí, že začínají dnem, kdy se do nich klient přihlásí. Tato informace vždy bude uvedena v kupní smlouvě při nákupu on-line kurzu.

2.2 Označení produktu, popis jeho hlavních vlastností a cena jsou uvedeny na stránkách jednotlivých služeb. Nejsem plátce DPH. Cena je dále vždy uvedena i na faktuře. Nabídka prodeje zůstává v platnosti po dobu, kdy je zobrazována na webovém rozhraní.

2.3 Objednávka on-line kurzu, digitálního produktu nebo ilustrované služby vždy obsahuje informace o klientovi, objednávané službě, ceně, způsobu platby. Jsou přijímány platby pouze bankovním převodem nebo kartou.

2.4 Smluvní vztah mezi lektorkou a klientem vzniká zadáním objednávky na on-line kurzy a lekce, digitální produkty nebo ilustrované služby (nikoliv až po potvrzení objednávky). Od tohoto momentu vznikají mezi kupujícím a prodávajícím vzájemná práva a povinnosti, jež jsou vymezeny kupní smlouvou a těmito obchodními podmínkami. Podáním objednávky zákazník stvrzuje, že se seznámil s těmito obchodními podmínkami a že s nimi souhlasí. Podmínkou platné objednávky kurzů a lekcí ilustrace, digitálních produktů nebo ilustrovaných služeb je dodání fakturačních údajů (adresa klienta, e-mail, u podnikajících fyzických osob i identifikační číslo nebo DIČ, počet objednávaných on-line kurzů, individuálních lekcí a služeb, nebo počet objednávaných produktů) lektorce.

2.5 Informace o jednotlivých technických krocích vedoucích k uzavření smlouvy jsou patrné z procesu objednávání a klient má možnost před vlastním odesláním objednávky smlouvu zkontrolovat a případně opravit. Údaje uvedené v objednávce jsou lektorkou považovány za správné.

2.6 Klient souhlasí s použitím prostředků komunikace na dálku při uzavírání smlouvy.

2.7 Smlouva je uzavírána v českém jazyce. Smlouva, resp. příslušný daňový doklad, bude uložen v elektronickém archivu lektorky po dobu 5 let od jejího uzavření za účelem jejího úspěšného splnění a není přístupná třetím nezúčastněných stranám.

2.8 Lektorka je povinna poskytnout či dodat službu nebo digitální produkt, který si klient objednal a klient se zavazuje službu převzít a zaplatit lektorovi kupní cenu. Povinnosti dodat službu je lektorka zbavena v případě plně obsazené kapacity, o čemž bude klient předem informován.

3 Cena a daňový doklad

3.1 Cena produktů, zboží a služeb je uvedena na vybraném webovém rozhraní lektora. Cena za kurzy a lekce ilustrace a digitální produkty se může lišit podle počtu zakoupených lekcí nebo variant produktů v balíčku. Cena je vždy uvedena i na faktuře.

3.2 Faktura: Lektorka vystaví ohledně plateb prováděných na základě smlouvy klientovi fakturu, kterou mu odešle do jeho e-mailové schránky a která po zaplacení slouží jako doklad o zakoupení produktu či služby. Prodávající není plátcem DPH.

4 Způsob a forma platby

4.1 Způsob a možnosti platby: bankovním převodem v CZK na účet 245644082/0600 u Monety, kartou.

4.2 Forma platby: Platba je možná pouze jednorázově, platba na splátky není možná. Lekce budou uhrazeny vždy před začátkem kurzu. Digitální produkty před jejich odesláním klientovi.

4.3 Kupní cena je splatná do data vystavení faktury, nejpozději do 14 dní od vystavení faktury. Závazek klienta uhradit cenu za produkt/zboží či službu je splněn okamžikem připsání příslušné částky na účet prodávajícího.

5 Rušení kurzu nebo minikurzu

5.1 Pokud potřebuje klient svou přihlášku k on-line kurzu zrušit, je tak třeba učinit nejpozději 10 dní před termínem kurzu. Platí stejně u minikurzu.

5.2 Pokud klient zruší přihlášku k on-line kurzu později než do 10 dní před zahájením kurzu, kurzovné se počítá v plné výši tak, jako by kurz proběhl. Děkuji za respektování tohoto pravidla. Platí stejně u minikurzu.

5.3 Zrušení termínu kurzu ze strany lektorky

V případě, že by došlo před začátkem kurzu ke zrušení kurzu z mé strany, jako náhradu nabídnu nový termín nebo jinou variantu kurzu, kterou klient může nebo nemusí přijmout. V případě, že náhradní termín nebude možné nabídnout nebo nebude přijat ze strany klienta, dojde nejpozději do 30 dnů od zrušení kurzu k vrácení finančních prostředků zpět na účet klienta.

5.4. Zakoupené on-line kurzy jsou po zakoupení nepřenositelné a nevratné a k dispozici klientovi minimálně po dobu určenou při uzavírání kupní smlouvy. Tato doba se může lišit v závislosti na tom, zda se jedná o minikurz nebo vícetýdenní on-line kurz. Zpravidla je kurz nebo jeho záznam dostupný po dobu alespoň 6 měsíců.

6 Odstoupení od smlouvy

6.1 Odstoupení od smlouvy ze strany klienta

Je-li klient spotřebitelem, má právo v souladu s ustanovením § 1829 odst. 1 občanského zákoníku právo odstoupit od smlouvy ve lhůtě čtrnácti dnů od převzetí/dodání služby, a to bez udání důvodu a jakékoliv sankce. Toto právo neslouží jako způsob reklamace zboží.

6.2 Rozhodne-li se klient pro odstoupení v této lhůtě, musí dodržet níže uvedené podmínky:

Nejpozději 14. den po převzetí služby nebo produktu musí být lektorce odeslán projev vůle o odstoupení od smlouvy. Klient tak může učinit kontaktováním lektorky na adrese zuza@ilustrujeme.cz spolu s přiložením daňového dokladu (faktury) o zaplacení.

Částka bude vrácena nejpozději do 30 dnů od doručení e-mailu s odstoupením od smlouvy.

6.3 Odstoupení od smlouvy ze strany lektorky

Lektorka je oprávněna od kupní smlouvy odstoupit bez zbytečného odkladu, pokud zjistí, že druhá strana porušila smlouvu podstatným způsobem. Pro účely této smlouvy se za podstatné porušení této smlouvy považuje:

❗️prodlení zákazníka s úhradou kupní ceny více jak 7 dnů po době splatnosti faktury,

❗️kopírování a šíření placeného obsahu třetím stranám (viz čl. 6.1 VOP).

Dále může lektorka od kupní smlouvy odstoupit z osobních důvodů, a to na základě nefungující spolupráce. Může to být například situace, když lektorka zjistí, že pro klienta není vhodným lektorem a že spolupráce vzájemně nefunguje. V takovém případě bude zbývající část lekcí klientovi okamžitě proplacena zpět.

6.4 Odstoupení od smlouvy - skupinové on-line kurzy, vícetýdenní kurzy a minikurzy

V případě, že se klient rozhodne z přihlášeného kurzu odstoupit 10 a více dní před začátkem kurzu, peníze budou vráceny klientovi zpět na účet. Bude-li to méně než 10 dní před začátkem kurzu či minikurzu, storno již není možné a peníze propadají ve prospěch lektorky.

Doporučuji si proto volbu kurzu v klidu rozmyslet ještě před samotnou platbou kurzu. Na webovém rozhraní se snažím dát náhled obsahu kurzu, aby měl klient lepší představu ještě před začátkem kurzu, jak kurz přibližně vypadá. K dispozici pro dotazy k průběhu kurzu a k digitální ilustraci jsem také na e-mailu zuza@ilustrujeme.cz, kde je možné se se mnou spojit a blíže si představit obsah kurzu a zda je kurz pro klienta přínosný nebo nemusí být. Chápu, že každý může mít na obsah kurzu jiné požadavky a ráda proto vše vyřeším ještě před platbou. Některé on-line kurzy zároveň umožňují klientovi vstoupit do kurzu nezávisle po uhrazení částky z faktury, proto nabízím konzultace zdarma před vstupem do kurzu nebo možnost připojit se na webináře zdarma pro lepší představu, jak výuka ilustrace se mnou probíhá, abychom mohli předejít nepříjemným situacím a kurz v celém svém průběhu správně naplnil oboustranné očekávání. 

7 Zabezpečení a ochrana autorských práv

7.1 Způsob a možnosti platby: bankovním převodem v CZK na účet 245644082/0600 u Monety, kartou.

7.2 Forma platby: Platba je možná pouze jednorázově, platba na splátky není možná. Lekce budou uhrazeny vždy před začátkem kurzu.

7.3 Kupní cena je splatná do data vystavení faktury, nejpozději do 14 dní od vystavení faktury. Závazek klienta uhradit cenu za produkt/zboží či službu je splněn okamžikem připsání příslušné částky na účet prodávající.

8 Účinnost

 8.1 Tyto obchodní podmínky nabývají účinnosti dne 15.11.2024. Informace jsou sdělovány prostřednictvím webových stránek www.ilustrujeme.cz, popřípadě dalšími informačními kanály, zpravidla e-mailem. Lektorka si vyhrazuje právo na změnu těchto obchodních podmínek. Každá nová verze obchodních podmínek je dostupná na webových stránkách a je označena datem účinnosti. Veškeré objednávky se vždy řídí aktuální verzí obchodních podmínek.

9 Závěrečná ustanovení

9.1 Znění těchto obchodních podmínek je pro smluvní strany závazné.